torstai 12. syyskuuta 2013

Syksy on tullut ainakin kalenterin mukaan,ilmat ovat olleet onneksi vielä niin lämpimiä. Puutarhatöitä on tullut tehtyä nyt muutaman viikon ajan.Nurmikkoalue on pienentynyt ja nyt on paljon helpompaa leikata nurmikkoa koska ei tarvitse kiertää kaikkia puskia ja pensaita. Kukkamaat olen kaikki uusinut ja harventanut niitä.Kasvimaata olen tehnyt lisää. Tuntuu että hommat eivät lopu aina tulee uusia suunnitelmia ja se on todella mukavaa puuhaa. Aika kuluu nopeasti multapusseja kärrätessä ja kukkamaita tehdessä.Toivottavasti kasvit ehtivät juurtua ennen pakkasia.Omppuhehua-ja hilloa olen keitellyt ja ikkunapesu -rumbakin on tänään alkanut :) Mukavaa syyskuuta nautitaan ihanasta syksystä...

6 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Kivoja puuhasteluita!
Ihanaa syksyä sinnekin!

Tytti kirjoitti...

Kiitos Liisa aurinkoista syksyä myös sinulle :)

Tytti kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Mari kirjoitti...

Oi miten ihana kasvihuone! Syksy on tosiaan kalenterin mukaan mutta ilmojen ei :)

Tytti kirjoitti...

Kiitos Mari olen sen ihan itse tehnyt alusta alkaen..tykkään siitä kovasti..käytän enemmän oleskeluun kuin kasveille

Sirkka kirjoitti...

Varsin viehättäviä kuvia olet laittanut ja tosiaan niinkuin Mari tuossa mainitsikin niin on kyllä ihana kasvihuoneesi. Todella taitava ja näppärä käsinen olet, kun aikaansait tämän ihan itse. Muistan kun kerroit siitä aikaisemmin.
Minä en ole vielä mitään tehnyt ulkona, siis nyt tänä syksynä kasveille, siis uusia istutuksia, tai siirtoja. Yksi pioni täytyisi kyllä siirtää toisaalle, kun on liian varjoisassa paikassa. Eipä ole niille paikkaakaan..vaikkakin puutarhamyymälöissä olen katsellut ja käsissäni pidellyt, mutta sitten muistanut, että kuinka suuri tästä sitten lopulta tuleekin. Ainahan toki puun tai pensaan voi pitää leikkaamalla pienempänä. Mutta olen nyt ihan näin tyytyväinen muutamia sipuleita aion myöhemmin istuttaa.
Oikein hyvää syyskuun jatkoa sinulle.

Kuka vieraili sivuillani 6.12.2008 alkaen