sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Sunnuntaita

Tänään on vietetty äitienpäivää ,joka kohta kääntyy kohti loppuaan,siis SUNNUNTAIPÄIVÄ loppuu kohta ei äitienpäivä, sehän on joka ikinen päivä,vai kuinka?
Sain lahjaksi sykemittarin jossa näkyy sitten vaikka mitä,syke tietenkin,kalorien kulutus,aika,yms.
Sitä piti sitten tänään heti testata,kävin pyörälenkillä tein tuollaisen 8km lenkin ja kaloreita kului 140,ei paha.
Uskoisin että tämä vempain innostaa enemmän liikkumaan,ainakin viime kesänä polkupyörääni hankkima kilometrimittari innosti minua pyöräilemään,siinä tulee semmoinen olo,kun on kiertänyt jo lenkin niin vielä muutamama kilometri pitää mennä että saa tietyn kilometrimäärän mittariin.
Ja päivällä minut vietiin ulos syömään ja sain myös valkovuokkoja,(ne ovat parhaita)
Mukava päivä on vietetty, eikä sadekaan tullut vaikka säätiedoissa niin povattiin.
Mukavaa alakavaa viikkoa ystävät <3

7 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Sinähän olet ollut reipas ;) Minä olen vain mässäillyt kakkua... :S

Jossu kirjoitti...

Mukavan kuuloinen äitienpäivä sinulla ja sykemittari tosiaan voisi innostaa liikkumaan kun näkisi kulutuksenkin.

Olen myös syönyt herkkuja yllinkyllin, mutta olin myös töissä iltavuorossa ja kävelin lähes taukoamatta edestakaisin 8 h, joten taisin jotain kuluttaakkin :)

Janttu kirjoitti...

Voi että mä olen kade teille jotka voitte kävellä ja pyöräillä. No ehkä mäkin sitte kun kinttu on leikattu.Mukavan kuuloinen päivä sinulla on ollut.Mukavaa alkanutta viikkoa.

Tytti kirjoitti...

Kyllä sitä minäkin herkuttelin,
Jossu ,kyllä varmaan olet kuluttanut tosi paljon.
Mukavaa päivänjatkoa

Janttu kirjoitti...

Se Ruukki on Ruotsinpyhtäällä. Eli kun Kotkasta lähdetään helsinkiin päin niin melko heti kotkan jälkeen kääntyy oikealle ruukkin.5km. Tule joskus käymään kesällä. En ole aina siellä töissä vaan meillä on päivät jaettu. Joo kyllä mä varmaan vielä joskus lenkkeilenkin.

Maria kirjoitti...

Sinulla on reipas meininki!
Mukavalta kuulostaa olosi ja elosi! :)

Tytti kirjoitti...

Kiitos teille hyvät ystävät kommenteista.
Puutarhatyöt kutsuvat ja olen niitä jo tehnytkin jonkinverran.
Kun vaan tämä kroppa kärsisi kaikki kyykistelyt ja kumartelut.
Seuraavana päivänä tuntuu kuin olisi jyrän alle jäänyt,mutta siitä ne paranevat mistä ovat tulleetkin..sanoo vanhakansa.Mukavaa päivänjatkoa

Blogiarkisto

Kuka vieraili sivuillani 6.12.2008 alkaen